Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2012

Wprowadzenie, Barbie Chic 2002

Witam wszystkich lalko-maniaków! Lalki zbieram od około roku, zaczęło się od jednej, niepozornej Barbie z lumpeksu:
Pewnego dnia moja "ciocia" poprosiła moją mamę aby znalazła jej jakąś lalkę do SPALENIA, gdyż jej córka ma zaklinać coś tam w szkole. Mama podreptała do lumpeksu i znalazła dwie lalki: Basię i potworka Bratz (brrr, okropne to coś było). Ja oczywiście musiałam się zobaczyć "ofiary". No i się dopatrzyłam daty 1966 na pleckach i 1998 na głowie. Postanowiłam, że nie dam ślicznotki spalić, więc na stos poszła moja Steffi. Basia okazała się być Barbie Chic z 2002 roku w idealnym stanie, tylko bez ubrania. Tak właśnie zaczęłam się interesować Barbie. Konkretnie teraz zbieram lalki z bajek barbie, ale nie gardzę tym co wpadnie mi w ręce, W szczególności chcę podziękować Makkarenie, Privace, Rudemu Królikowi, Mono oraz Paumar, które zainspirowały mnie do stworzenia własnego bloga. A teraz zdjęcia Basi:
Jest to model T'NT jeśli się nie mylę.I w spódniczce mojej roboty (pierwszej i ostatniej jak na razie)
Dodaj obrazDodaj obraz
Dodaj obrazDodaj obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz