Obserwatorzy

wtorek, 31 stycznia 2012

Spis Filmów z Barbie

Tak na wprowadzenie podam wam tytuły filmów z udziałem Barbie. Będę co jakiś czas przedstawiała laki jakie wyszły na potrzebę danej bajki:
2001r. Barbie w Dziadku do Orzechów
2002r. Barbie jako Roszpunka
2003r. Barbie z Jeziora Łabędziego
2004r. Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
2005r. Barbie: Wróżkolandia
2005r. Barbie i Magia Pegaza
2006r. Barbie: Syrenkolandia
2006r. Pamiętniki Barbie
2006r. Barbie i 12 Tańczących Księżniczek
2007r. Barbie: Wróżkolandia - Magia Tęczy
2007r. Barbie jako Księżniczka Wyspy
2008r. Barbie Mariposa
2008r. Barbie i Diamentowy Pałac
2008r. Barbie w Wigilijnej Opowieści
2009r. Barbie przedstawia Calineczkę
2009r. Barbie i trzy Muszkieterki
2010r. Barbie i Podwodna Tajemnica
2010r. Barbie w Świecie Mody
2011r. Barbie: Sekret Wróżek
2011r. Barbie: Akademia Księżniczek
2011r. Barbie: Idealne Święta
2012r. Barbie i Podwodna Tajemnica 2
2012r. Barbie: Księżniczka i Piosenkarka
2013r. Barbie w Magicznych Baletkach

13 komentarzy:

  1. Znam już chyba wszystkie na pamięć - moja córka uwielbia je oglądać, a ja przysiadam się do niej i oglądam razem z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za większością przepadam. Myślę, że mój blog przypadnie Pani córce do gustu. Na obecną chwilę mam 20 "bajkowych"

      Usuń
    2. Nie tylko mojej córce, ja też lubię te bajkowe Barbie.
      I żadna pani :))
      20 bajkowych, wow, to już całkiem sporo, córka ma chyba 9... Jednak im nowszy film, tym bohaterki bardziej różowe i coraz mniej ciekawe jako lalki ;)

      Usuń
    3. Niestety, jakość spada, więc postanowiłam zbierać bajkowe tylko do 2010r. Reszta tak przy okazji. Tutaj znalazłam Jeremiego/Iana z Diamentowego pałacu: http://allegro.pl/barbie-lalka-muzyczni-blizniacy-diamentowy-palac-i2490367123.html

      Usuń
  2. Robią nowy film barbie i różowe buty czy coś w tym stylu podam wam link https://www.google.pl/search?q=Barbie%E2%84%A2+in+The+Pink+Shoes.&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

    OdpowiedzUsuń
  3. Barbie™ in The Pink Shoes. to kolejny film który jest projektowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetną czcionkę, jaka to? Zdrówko ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. film z 2013 ma tytuł Barbie w magicznych baletkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć niedługo powstaną 2 kolejne filmy w listopadzie i we wrześniu. Barbie: Mariposa & the Fairy Princess, Barbie & Her Sisters in A Pony Tale pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!
    Jakie powinno być oryginalne tłumaczenie tych dwóch nowych filmów?
    Z góry dziękuję za odpowiedź. :3
    P.S.
    Ja mam 15 lat i nadal uwielbiam barbie, a inni nie. :(

    OdpowiedzUsuń