Obserwatorzy

piątek, 3 sierpnia 2012

Barbie Magia Tęczy

Wróciłam z nad morza z zamiarem pokazania Wam moich pięknych tańczących księżniczek, a tu lipa. Mój aparat zaprotestował i robi tylko jakieś rozmazane plamy. A moje stare zdjęcia są na komputerze, który również jest zepsuty :( Po drodze doszły do mnie dwie piękne lalki: Klara i Peppermint girl z "Dziadka do orzechów". I też nie mogę ich Wam pokazać. Strasznie was przepraszam postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości. Dlatego dziś znowu piszę post informacyjny. Barbie Magia Tęczy to ostatni film o Elinie.Oberzycie go tutaj Jest jednym z gorszych filmów Barbie, za to lalki są śliczne :) Glee, Sunbrust  i Lumina są na trochą mniejszych ciałkach niż Elina i mają większe głowy.

Elina z ruchomymi skrzydełkami:
 
Elina ze świecącymi skrzydełkami (rzadsza wersja):
 
Glee/Radość:
 
Sunbrust/Błyskotka:
 
Lumina/Jasnota:
Na razie żadnej z tych laleczek nie mam. Zdjęcia nie są moje.

4 komentarze:

  1. Hello from Portugal!
    I have the blue one and the purple one and I would like to have the others as you.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jeśli jesteś zainteresowana- mam taką fioletową...używana i nieco rozczochraną;)ale w niezłym stanie;) pozdrawiam Dominika pisz na adres -domicella4@wp.pl podeślę Ci fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie muszę się wstrzymać w zakupach. Może za jakiś czas

      Usuń
    2. jakby co to zapraszam, u mnie leży sobie...i się nudzi...wolę "normalne";)dlatego też nawet jej nie odnawiałam,oczywiście nie mam zamiaru na niej zarabiać i uwolnię ją za symboliczną dychę;)...z odroczonym terminem płatności jakby co hahahahah.

      Usuń