Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Barbie i 12 Tańczących Księżniczek

Jutro rano znowu wyjeżdżam i to na trzy tygodnie więc nie będę pisać. Dzisiejszy post jest o mojej ulubionej bajce Barbie. Opowiada ona o 12 księżniczkach (Ashlyn, Blair, Courtney, Delia, Edeline, Fallon, Genevieve, Hedley, Isla, Janessa, Kathleen, Lacey) których matka nie żyje, więc ich ojciec zaprasza księżną Rovenę. Ta jednak okazuje się być bardzo zła, zabrania księżniczkom śpiewać i tańczyć, każe im nosić szare sukienki. Aby uciec od codzienności dziewczyny co noc uciekają do magicznej altany, do której wejście przypadkiem znalazły. Mogą tam wejść tylko trzy razy. Za trzecim razem nie chcą wracać do domu, jednak kiedy ich ojciec umiera podtruwany przez Rovenę, księżniczki wracają do pałacu i pokonują ją. Rozwija się też uczucie księżniczki Genevieve do szewca Derka. Film kończy się ich ślubem. Możecie obejrzeć go tutaj. Co do lalek to nie mogę wyjść z zachwytu, każda ma inny facemold, są po prostu piękne. Cudem udało mi się uzbierać młodszą połowę i kena, niestety starsze siostry są bardzo drogie i można je kupić tylko w Ameryce.

Ashlyn:
 
Blair (facemold Kayla/Lea chyba):
Courtney (mold Briadal):
 
Delia:
 
Edeline (mold Goddes/Tango):
Fallon (mold Drew/Lara):
Barbie Genevieve z kręcącą się i świecącą spódniczką (mam ją):
Genevieve ślubna (niezwykle trudna do zdobycia):
Hadley i Isla (też je mam):
 
Janessa, Kathleey i Lacey (też je mam, sprzedawane oddzielnie):
 
Derek z 12 parami butów (także go posiadam):
Zdjęcia nie są moje.To tyle jeśli chodzi o 12 księżniczek. Do zobaczenia po wakacjach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz