Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Lalki z Barbie w Dziadku do Orzechów

Dzisiaj przedstawiam wam kolekcję lalek z filmu Barbie w Dziadku do Orzechów. Jest to urocza ekranizacja najpopularniejszego baletu. Wszystko przy wspaniałej muzyce Czajkowskiego. Oryginalne (wychodzące w tym samym roku co film) lalki jakie wyprodukowano dla tego filmu są naprawdę ładne. Mam nadzieję, że wkrótce dołączą do mojej kolekcji. Bajkę w polskiej wersji językowej można obejrzeć tutaj.
Barbie Clara/Sugar Plum Princess z podstawką do tańca

Dziadek do orzechów/Książę Eryk

Kelly as Snow Fairy

Jenny as Flower Fairy

Kelly Peppermint Girl

Tommy as Gingerbread Boy
Tommy as Major Mint
Tommy as Colonel Candy
Zdjęcia nie są moją własnością. Pochodzenie internet.

1 komentarz:

  1. Hej nie wiesz gdzie można jeszcze kupić Klarę z Dziadka do Orzechów? Uwielbiam balet od 5 roku życia i zaczęło się właśnie od tego, że dostałam tą lalkę. Chciałabym sobie sprawić nową, bo tamta już trochę poniszczona (za szczeniaka nie szanowałam)
    Odpisz mi proszę na maila: plea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń