Obserwatorzy

piątek, 24 lutego 2012

Barbie z Jeziora Łabędziego

Dzisiaj przedstawiam Wam Barbie z Jeziora Łabędziego.Jest to drugi, piękny balet Czajkowskiego. Odetta to zwyczajna dziewczyna z wioski. Pewnego dnia idąc za jednorożcem trafia do magicznej krainy władanej przez królową wróżek. Niestety za sprawą brata czarodziejki, złego czarnoksiężnika Rothbarta, kraina obumiera. Odetta przypadkowo wyjmuje kryształ, który ponoć wyjąć może tylko osoba, która pokona złego czarnoksiężnika. Rothbart widząc w Odetcie zagrożenie zmienia ją w łabędzia. Tylko prawdziwa miłość może złamać czar... Całą bajkę można obejrzeć tutaj. Tak jak mówiłam posiadam jedną z wymienionych poniżej lalek. Jest to Teresa jako Królowa Wróżek. Dostałam ją jak byłam jeszcze mała, prawie 10 lat temu. Pamiętam, że nie mogłam się zdecydować, więc mój tata wybrał właśnie Teresę. Jako, że byłam jeszcze małą dziewczynką to zepsułam jej fryzurkę, ale reszta jest ok :)
Barbie jako Odetta ze świecącymi skrzydłami



Ken jako książę Daniel z łabędziem
Teresa jako Królowa wróżek z naszyjnikiem dla dziewczynki (mam go do dzisiaj:))


Shelly/Kelly jako elfy-zwierzątka:
-Kelly jako mały łabędź
-Marisa jako przyjacielski jelonek
-Kerstie jako Merry mysz
-Maria jako Carlita skunks
-Liana jako zadziorny lis
-Tommy jako Ivan jeż
Powyższe zdjęcia nie należą do mnie. Pochodzenie Internet.
Strasznie mi się podobają te maluchy jako zwierzątka, ale w Polsce ich nie ma. W następnym poście pokażę wam Teresę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz