Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

King Dominick

Wybaczcie mi moją długą nieobecność (przyznaję, leniłam się) Tak jak obiecałam dzisiaj będzie ken z rozdwojeniem jaźni :P, czyli Dominik i Julian w jednym. Kupiłam go używanego, ale od bliżej nie znanej kolekcjonerki, więc jest w świetnym stanie. Zapomniałam zrobić mu fotki kiedy był w pudełku, ale możecie zobaczyć podobną w poprzednim poście. Poprzednia właścicielka zmyła mu "klej" z włosów. Ken nie jest szczególnie piękny, ale i tak jego headmold jest lepszy, bardziej męski od dzisiejszych lalusiów z Fashionistas, a ciałko ma artykułowane w kolanach, łokciach i talii, więc całkiem fajnie pozuje. Przepraszam za taką ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować, Dominik jest bardzo fotogeniczny :)
Wersja Dominik:

Wersja Julian (przepraszam za oświetlenie, dopiero uczę się robić zdjęcia):
Ciuszki są bardzo fajne, dwuczęściowe, zapinane na rzep z tyłu, niestety tylko jedna para butów.Do zestawu dodali sporo fajnych akcesoriów: koronę dla Dominika, oraz koronę w pudełku dla Eryki, książkę dla Juliana i różę dla Anny Luizy. Korony zostały ozdobione przez poprzednią właścicielkę.

Dla zainteresowanych tył pudełka.A teraz anatomia :P Oczy tradycyjnie błękitne:A teraz jego wspaniałe ciałko, UWAGA SESJA ROZBIERANA ;)


A teraz zdjęcia porównawcze: z Princess Barbie 1999 na ciałku T'NT, oraz płaskostopą Leą cali girl ze zginanymi łokciami.Na koniec jeszcze mini-sesja Juliana i Princessy, która go bardzo polubiła. Wkrótce opiszę ją bliżej.Z powodu braku stojaków lalki w następnych postach będą pozować przy łóżku lub przy ścianie tak jak dzisiaj. Jeśli ma ktoś jakieś stojaczki dla Barbie to chętnie odkupię. Na koniec pochwalę się, że już wkrótce przyjedzie do mnie Roszpunka z serii Wedding, mam zamiar z tej okazji zrobić mały poradnik jak naprawiać  zniszczone przez poprzednie właścicielki włosy lalek (Roszpunka jest z drugiej ręki).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz