Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

Barbie Princess 1999

Dzisiejszy post będzie bardzo różowy i przesłodzony, ale na taką lalkę wypadło. Jest to Barbie Princess z 1999 roku. Mimo to, że teoretycznie Super Stary zakończono sprzedawać w 1998 roku, w skład tej serii wchodzi Barbie, Teresa, Kira i Christie. Ja mam Barbie. Kupiłam ją za jakieś 5zł w lumpeksie, w spodenkach Jasminy. Dała, jej ubranko zastępcze -  sukienkę, wygrzebaną ze sterty ubranek dla lalek z mojego dzieciństwa. Tutaj zdjęcia zapudełkowane, niestety bez Barbie, bo jej zdjęcia w internecie były bardzo słabej jakości:
Teresa:
Kira:Christie (tutaj zdjęcia szczegółowe):



Princessa jest bardzo nietypowa, na główce ma sygnaturę 1998, ale ten headmold przypomina trochę Super Starsa. Jej włosy też są nienaturalnie grube jak na współczesne lalki. Ciałko to T'NT z 1966 roku. Ma różowe kolczyki oraz dziurę w dłoni, w której powinien znajdować się różowy pierścionek.

Na nóżkach ma namalowane baletki, lekko starte przez poprzednią właścicielkę.Najdziwniejsze w Basi są jej oczy: fiołkowo-błękitno-żółto-czerwone z wielkimi źrenicami i białą plamką. Iście kosmiczne połączenie


Mam nadzieję, że was nie przesłodziłam. Wkrótce Barbie: Fairytopia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz