Obserwatorzy

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Barbie Wróżkolandia

Ech, znowu nie pisałam, złapało mnie wstrętne choróbsko. Dzisiaj zdobyłam się na ten niezwykle ciężki wyczyn i wrzucam posta o Wróżkolandii. Bajka taka sobie ale ładnie zrobiona. Otóż "po drugiej stronie tęczy leży Wróżkolandia", w której włada Czarodziejka. Jak sama nazwa mówi mieszkają tam wróżki, ale jedna z nich, Elina, nie ma skrzydeł. Pewnego dnia kwiaty usychają, wróżki tracą dar latania, a do tego porwana zostaje Topaz-strażniczka łąki na której mieszka Elina. Za wszystkim stoi zła siostra Czarodziejki Laverna. Elina i jej przyjaciółka Dandelion wyruszają na poszukiwanie strażniczki lasu Azury. Okazuje się, że tylko Elina może uratować Wróżkolandię. Oczywiście się jej to udaje i dostaje od Czarodziejki wymarzone skrzydła. Jest to jedna z ładniejszych kolekcji lalek bajkowych ze względu na nietypowe facemoldy i ubranka. Zakochałam się w Dandelion i Azurze, są nieziemskie!

Elina ze świecącymi skrzydełkami:
Dandelion (Chryzantema) z asymetrycznym, zadziornym uśmiechem:
Dahalia (Dalia):
Azura:Czarodziejka (kolekcjonerska):
Motyl Hue i wróżka Honey
Omma i Organza
Quila i Questina

TroleZdjęcia pochodzą z internetu i nie są moją własnością.

2 komentarze:

  1. I also have this barbies. kisses! Emma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This barbies are not mine. They are just for show. Some of my barbies are there: http://www.youtube.com/watch?v=a4vbBTP-W1U&context=C411d6f3ADvjVQa1PpcFNJZ3wGSoHuSAGhynsyNFGtwZR5t8C_X4k=

      Usuń