Obserwatorzy

czwartek, 14 czerwca 2012

Barbie Mermaidia - lalki

Dzisiejszy post jest krótki, nie mam czasu pisać, muszę się pakować. Dopuściłam się tego niecnego czynu i wyjeżdżam przed wakacjami. Ale tylko na tydzień, wiec zdążę na oficjalne zakończenie roku szkolnego.  Mermaidia (Syrenkolandia) to kolejna część Fairytopii, o której post znajdziecie tutaj. Tym razem Elina musi pomoc odnaleźć księcia Nalu, który został porwany przez Lawernę. Elina podróżuje pod wodą dzięki specjalnym glonom pozwalający oddychać pod wodą, jednak kiedy jej koleżanka Nori ma kłopoty Elina zamienia skrzydła na ogon. Oczywiście wszystko kończy się dobrze, a Elina odzyskuje skrzydła, które są teraz większe i piękniejsze. Tutaj możecie obejrzeć całą bajkę. A teraz do lalek: opisuję tylko cztery bo cała reszta jest nieistotna, a jest ich mnóstwo. Zdjęcia nie są moje.

Elina zmieniająca skrzydła w ogon (przepraszam, że nie dodałam zdjęcia w pudełku, ale nie znalazłam):


 
Merissa:
 
Nori:
 Shella:
 Wszystkie syrenki zmieniają kolor włosów pod wpływem ciepła, co widać na zdjęciach w pudełku i poza. Teraz wracam do pakowania. Do zobaczenia za tydzień!

1 komentarz: